Christina Nygaard Hansen har orlov

profilbilledeOm mig:

Jeg kommer fra Strøby hvor jeg var dagplejer i 8 år, herefter flyttede jeg til Herfølge hvor jeg nu har været dagplejer i 3 år. Jeg bor i eget hus og har 4 børn som går i skole og børnehave.

Jeg har ingen dyr og jeg har et røgfrit hjem.

Kurser:
Dagplejens grundkursus
Grønne Spire
Tegn til Tale
Yoga for småbørn
Førstehjælp der løbende opdateres

Hverdagen:
Jeg lægger står vægt på tryghed og nærværd, alle skal føle godt tilpas her hos mig.
Jeg arbejder ud fra Køge kommunes Dagtilbudsstrategier og Lærerplanstemaer.
Børnene deltager i dagligdagens aktiviteter eks. i køkkenet før frokost, hjælper hinanden og jeg guider og støtter det enkelte barn.

Vi bruger meget tid ude i det fri, vi cykler i nærområdet, kører ud i naturen, eller stopper op hvis vi ser en god vandpyt der skal hoppes i. Vi bruger gerne motoriske udfordringer, laver motorikbaner hjemme hos mig, ruller, triller og kravler.
Vi kører gerne i Springcenteret hvor alle børn har mulighed for at lege og prøve forskellige gymnastikredskaber. Jeg mødes med mine kollegaer hvor jeg bl.a. kan få faglig sparring samt børnene kan være sammen i større grupper.

Forældresamarbejde:
For mig er det vigtigt med et godt og ærligt samarbejde omkring barnet,. Vi skal sammen være åbne for at barnet udvikler sig i den rigtige retning aldersmæssig. Det er også vigtigt for mig at forældre føler sig trygge med at aflevere jeres barn hos mig.