Køge dagpleje

Dagplejen er et trygt valg for de 0-3 årige børn

I Køge kommunale dagpleje ligger vi stor vægt på nærvær og en tæt voksenkontakt, i trygge og omsorgsfulde rammer.

Dit barn bliver passet i et privat hjem, i hjemlige omgivelser, af den samme voksne hele dagen og bliver en del af en lille gruppe med 4-5 børn. Den lille børnegruppe gør, at der er tid og overskud til at møde dit barn i øjenhøjde.
For dit barn betyder det en stabil og tryg hverdag med gode og nære relationer, hvilket giver gode muligheder for individuelle hensyn. Der er tid til hver enkelt barn, så det bliver set, hørt og forstået.
For dig som forælder betyder det, at dit barns trivsel, læring, udvikling og sociale relationer altid er i fokus.

Køge kommunale dagpleje er organiseret som én samlet dagpleje med 1 områdeleder og 4 dagplejeledere. Der er 48 dagplejere fordelt på 7 legestuegrupper. Dagplejelederne arbejder sammen på tværs, men er også inddelt i 2 teams: Team Vest (Borup, Ejby, Bjæverskov og Vemmedrup/Lellinge)  og Team Øst (Herfølge, Køge/Hastrup og Kirstinedal)