Mia Bavnhøj Nielsen

Mia Bavnhøj NielsenJeg hedder Mia og har været dagplejer siden 2020. Jeg har længe haft det i tankerne og da chancen bød sig, slog jeg til.
Jeg gift med Dennis og vi har to hjemmeboende børn Ida og Mads.
Jeg er ikke ryger.
Åbningstider:
Mandag-Torsdag kl.  6.45-16.30
Fredag kl. 6.45-15.45
Børn:
Her i mit hjem er det vigtigt at her er trygt og rart at være både for forældre når i skal aflevere og for jeres børn.
For mig er det vigtigt og se på hvert enkelte barn og ud fra det få min lille gruppe af børn til at være en del af et fællesskab.
Vi starter altid dagen inde hvor vi enten laver lidt kreativt, træner vores sanser og motorik eller synger, danser eller læser inden vi går ud i naturen eller en tur ud i vores lille have.
Vi elsker alt slags vejr.
Forældre:
Vi kommer til at se meget til hinanden i et par vigtige år i jeres børns liv. De bliver en naturlig del af mit hjem.
Jeg går meget op i at i ved når i kommer hvordan jeres barns dag har været. Og her er det vigtigt for mig at jeg også ved det den anden vej. Eventuelt en dårlig nat der gør at jeres barn måske har brug for lidt ekstra kram eller sove tidligere eller lignende. En gensidig respekt hvor vi kan tale åbent og ærligt sammen.