Aula - vores forældreintra

Aula er en samarbejds- og kommunikationsplatform for kommunale folkeskoler, skolefritidsordninger mv. – og dagtilbud, herunder vuggestuer, børnehaver og dagplejere. Men også kommunale samarbejdspartnere – såvel som eksterne – kan inviteres med i Aula.

På Aula vil du som forældre kunne skrive beskeder til din dagplejer, som også kan skrive beskeder til dig. Du kan se opslag med informationer fra dagplejen, du kan melde dit barn til ferie, se billeder af dit barn mm.

I Køge kommunikeres der i Aula ud fra mottoet: ”Aula - her skriver vi sammen – kort og godt. ”
Alle skoler og dagtilbud har derfor udarbejdet en kommunikationsstrategi, der skal sikre en målrettet, sikker og ensartet kommunikation.

Forældrebrev ang. Aula

Shape Created with Sketch.

Kommunikationsstrategi

Shape Created with Sketch.