Lene Lundsgaard

Billede af LeneJeg hedder Lene Lundsgaard. Privat bor jeg sammen med Nikolaj og vi har 2 piger, hvor den ene bor hjemme.

Jeg har være dagplejer over 2 omgange. Første gang: 2009-2011 og anden gang fra november 2012.
Fra 2011- 2012 oktober arbejdede jeg i Børnehuset Guldminen i Bjæverskov.

Dyr: Kat
Røg: %

Åbningstider: Man - torsdag kl. 6.30-16.15 og Fredag kl. 6.30-15.30

Uddannelse / kurser:
Marte Meo
Grundkursus
Tegn til tale
Førstehjælp hvert andet år
Grønne spirer
Bevægelse, idræt og kropsbevidsthed 1-5 årlige
Fra dagpleje til idrætsdagpleje
Sanseintegration og bevægelser, rytmik, sang og bevægelse, samt de udsatte og sårbare børn.
Baby Yoga 0-3 årige.
Måltidet i pædagogisk arbejde
Sprogtrappen Pia Thomsen.

Hverdag:
I det daglige lægger jeg stor vægt på struktur, tryghed og nærvær.
Hver dag er struktureret ved hjælp af piktogrammer max 6 billeder.
Jeg bruger tegn til tale ( Baby tegn), så hvert enkel barn kan føle sig set, hørt og forstået.
Naturen er en stor del af vores hverdag, hvor børnene kan komme ud og få brugt deres krop og sanser. Jeg har en El cykel, som vi bruger til at komme ud og opleve de smukke nærområder.
Idrætsdagpleje: At bygge det enkle barn op, så det bliver styrket både fysisk, psykisk, social og kognitiv.

Forældre samarbejde:
Et åben og tillidsfuld samarbejde. Hvor vi kan hjælpe og guide barnet i fællesskab.
Kort besked i døren når jeres barn bliver hente ex. Sovetid og mad. I må meget gerne informere om nattesøvn og hvordan weekend er gået, så jeg kan være opmærksom på jeres barnets behov.
Andre beskeder kan i ringe om mellem kl.13.00-14.00.